Пошуковий запит: (<.>A=Лєскова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Лєскова Л. Ф. Менеджер соціальної сфери – нова професія нашого часу [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_24
|
2. |
Лєскова Л. Ф. До питання становлення та розвитку організації у системі менеджменту соціальної роботи [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2014_1_27 Розглянуто сутність поняття "організація" в теорії соціального управління. Проаналізовано її загальні риси та соціальні властивості. Актуалізовано питання розвитку організацій соціальної сфери як об'єкта управлінської діяльності.
|
3. |
Лєскова Л. Ф. Значення особистісного підходу у процесi підготовки менеджерів із соціальної роботи [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_59 Розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців з управління соціальними службами. Наголошено на тому, що управлінська діяльність - це специфічний вид професійної діяльності, який висуває певні вимоги до особистості майбутнього менеджера із соціальної роботи. Розкрито сутність та значення особистісного підходу в процесі підготовки менеджерів із соціальної роботи.
|
4. |
Лєскова Л. Ф. Проблеми формування нової управлінської еліти в Україні [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Теорія та практика державного управління. - 2015. - Вип. 1. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2015_1_10
|
5. |
Лєскова Л. Ф. Феномен креативності в професійній діяльності менеджера соціальної роботи [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 12. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_12_22
|
6. |
Лєскова Л. Ф. Ділове спілкування у професійній діяльності управлінця соціальної служби [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Молодий вчений. - 2015. - № 5(4). - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(4)__27
|
7. |
Лєскова Л. Ф. Менеджер соціальної сфери – нова професія нашого часу [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Молодий вчений. - 2014. - № 12(2). - С. 279-281 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(2)__70
|
8. |
Лєскова Л. Ф. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату у колективі установи соціальної сфери [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_26
|
9. |
Лєскова Л. Ф. Аналіз наукових підходів дослідження феномена професійного вигорання працівників соціальної сфери [Електронний ресурс] / Л. Ф. Лєскова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__30
|
10. |
Децюк Т. М. Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. М. Децюк, Л. Ф. Лєскова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(2)__27
|
11. |
Острянко Т. С. Педагогічна майстерність викладача соціальної роботи – запорука успішного професійного становлення майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / Т. С. Острянко, Л. Ф. Лєскова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2018_2_12 Проблема педагогічної майстерності викладача соціальної роботи на сьогоднішній день набуває особливого значення, що обумовлене як викликами сучасного суспільства так і новим розумінням змісту соціальної роботи. Підготовка висококваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця соціальної сфери в сучасних умовах розвитку українського суспільства вимагає відповідного рівня педагогічної майстерності викладача соціальної роботи. Питання сутності і змісту педагогічної майстерності досліджували вітчизняні й зарубіжні науковці - А. І. Кузьминський, І. А. Зязюн, Н. В. Кузьміна, Н. В. Кухарєв. Підходи щодо визначення змісту і сутності поняття педагогічної майстерності проаналізовано В. В. Ягуповим. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Малодослідженими залишаються теоретичні та практичні аспекти проблеми розвитку педагогічної майстерності викладача соціальної роботи у вищих навчальних закладах. Постановка завдання полягає у визначення головних складників майстерності викладача соціальної роботи та шляхів її підвищення у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників. Педагогічна майстерність викладача соціальної роботи вищого навчального закладу є інтегрованою якістю особистості, що забезпечує стабільну результативну діяльність викладача, його професійно-педагогічний саморозвиток, самоактуалізацію на основі гуманізму, психолого-педагогічної, методичної та фахової компетентності, особистісних характеристик та професійної мобільності. Висновки: ефективним шляхом підвищення педагогічної майстерності викладачів соціальної роботи є підвищення кваліфікації в інших навчальних закладах та стажування, зокрема у закордонних ВНЗ, що збагачують індивідуальний досвід людини, надають можливість ознайомитися і практикувати різні моделі створення і поширення знань.
|